
بسمهتعالیمعاون محترم رئیسجمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوریبا سلام و احترام؛ احتراما، بدینوسیله به استحضار میرساند که حدود ۱۷ سال است که معیشت، درمان، رفاه و منزلت بازنشستگان کشور در کش و قوسهای دولتها و مجلسها و سیاستهای نادرست آنها قرار دارد. در این راستا، موارد زیر به عنوان دغدغههای اصلی این قشر معزز مطرح میشود: ۱. چرا از سال ۱۳۸۶ تاکنون به قانون مدیریت خدمات کشوری رسیدگی نشده و دولتها آن را برای بازنشستگان اجرا نکردهاند؟ ۲. چرا به ماده ۳۰ برنامه ششم توس...
ادامه مطلب